Selasa, 08 Januari 2013

Luhan's Birthday

 

ENG TRANS:
Really thankful for all of your well wishes! Because of all of you I spent a really meaningful and touching birthday! I hope everyone would stay happy everyday and I would like to take this opportunity to also thank everyone for their support for EXO-M, we will continue working hard to show all of you the best performance. Thank you! I love all of you!
(From EXO-M Luhan)


INDO TRANS:
Aku merasa sangat berterima kasih untuk semua ucapan kalian! Karena kalian semua aku merasakan hari ulang tahun yang berarti dan mengharukan! Aku hdarap semuanya akan tetap merasa senang setiap hari dan aku akan menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih atas dukungan kalian untuk EXO-M, kami akan terus bekerja keras untuk menunjukkan kepada kalian performance yang terbaik. Terima kasih! Aku cinta kalian semua!
cr : EXO-M Official Weibo

Tidak ada komentar:

Posting Komentar